صدور هشدار نارنجی در استان بوشهر
صدور هشدار نارنجی در استان بوشهر

ندای استان:مدیرکل بحران استان بوشهر گفت: به هم استانی‌ها توصیه می‌شود در این بازه زمانی از تردد در مناطق پر خطر، ارتفاعات، مسیرهای سیلابی، ترددهای دریایی و نشستن در سواحل اجتناب کنند.

به گزارش ندای استان،” کوروش دهقان ” روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید از اواخر روز یکشنبه ۲۸ آبان تا ظهر روز سه شنبه ۳۰ آبان شاهد افزایش ناپایداری‌های جوی، بارش شدید باران، رگبار، رعد و برق، تند بادهای لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر یادآورشد: با فعالیت این سامانه احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و احتمال بروز خسارت به زیر ساخت‌ها و اِلمان های شهری وجود دارد.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی مسئول و ستادهای استانی و شهرستان‌ها ضمن آماده باش کامل نسبت به انجام اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی عمومی اقدام کنند.

دهقان بیان کرد: به هم استانی‌ها توصیه می‌شود در این بازه زمانی از تردد در مناطق پر خطر، ارتفاعات، مسیرهای سیلابی، ترددهای دریایی و نشستن در سواحل اجتناب کنند.