جلوگیری از خروج ۱۰۰۰ میلیارد تومان اموال منطقه ویژه بوشهر
جلوگیری از خروج ۱۰۰۰ میلیارد تومان اموال منطقه ویژه بوشهر

ندای استان: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: با پیگیری های حقوقی زمینه بازگشت حق این سازمان در پرونده «آهن‌آلات» به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال اجرا شد.

به گزارش ندای استان،احمد دشتی‌زاده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای احقاق حقوق عامه و رسیدگی به پرونده‌های حقوقی «منطقه ویژه اقتصادی بوشهر» پیگیری‌های فراوانی انجام گرفت و شاهد توفیقات گسترده‌ای در این زمینه هستیم.

وی اضافه کرد: پس از پیگیری‌های زمین‌های مربوط به شهرک توریستی و آزادسازی ۶۰ هکتار از زمین‌های مرغوب این منطقه، دیگر پرونده‌ها از جمله پرونده آهن‌آلات نیز با پیگیری‌های حقوقی به نتیجه رسید.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تصریح کرد: در این پرونده «منطقه ویژه اقتصادی بوشهر» محکوم به پرداخت هزینه آهن‌آلاتی شده بود که اسناد هم بیانگر غیرقانونی بودن چارچوب این معامله بود.

وی تاکید کرد: با حمایت استاندار بوشهر، رئیس کل و قضات دادگستری استان و معاون حقوقی اداره‌کل بازرسی استانداری بوشهر، این پرونده به نفع «منطقه ویژه اقتصادی بوشهر» احقاق حق شد و از خروج بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال جلوگیری به عمل آمد.

دشتی‌زاده عنوان کرد: از همه ظرفیت‌های قانونی برای جلوگیری از هدررفت بیت‌المال و احقاق حق «منطقه ویژه اقتصادی بوشهر» استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: پرونده‌های دیگری از طریق مراجع قضایی در دست پیگیری است که به‌زودی خبرهای خوش و امیدوارکننده‌ای به مردم خواهیم داد.