۱۲ هزار نفر بوشهری کارت ملی خود را نگرفته اند
۱۲ هزار نفر بوشهری کارت ملی خود را نگرفته اند

ندای استان: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: با وجود اطلاع رسانی های مستمر، تاکنون ۱۲ هزار نفر در این استان برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام نکرده اند.

به گزارش ندای استان،اسکندر پاسالار شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: عمده خدماتی که در ساختارهای دولتی انجام می شود بر مبنای کارت ملی هوشمند است که در صورت نداشتن این کارت، این خدمات به آنها تعلق نمی گیرد.

وی افزود: سازمان ثبت احوال با رویکرد نوین و بازتعریف ماموریت ها از ثبت احوال سنتی به ثبت احوال نوین تبدیل شده اما نیازمند توجه مردم است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر ادامه داد: ثبت احوال با بهره گیری از ابزارها و مکانیسم های روز به عنوان یکی از دستگاههای تاثیر گذار در نظام اداری و اجرایی کشور قلمداد می شود به نحوی که بدون وجود این سازمان چرخه خدمت رسانی در دیگر دستگاه ها مختل خواهد شد.

پاسالار یادآور شد: امروز ثبت احوال بر پایه دانش و نرم افزارهای مدرن پایه ریزی شده که مدیریت زمان و شتاب بخشی در ارائه خدمات را افزایش داده است.

وی از آمادگی ثبت احوال با هیات اجرایی انتخابات در شهرستان های استان خبر داد و گفت: نقش این سازمان در روند برنامه ریزی‌های کشور به خصوص انتخابات مهم است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر عنوان کرد: کارکنان ثبت احوال استان بوشهر به دور از هرگونه تنش و جانبداری در فضایی آرام آماده همکاری با هیات اجرایی انتخابات هستند تا به سهم خود زمینه حضور پرشور مردم را پای صندوق های رای فراهم سازند.

پاسالار ادامه داد: فعالیت در مجموعه ثبت احوال بسیار حساس بوده و کارکنان این مجموعه، نهایت تلاش و دقت خود را برای خدمت رسانی و جلب رضایت مردم می‌کنند.

وی اقناع سازی و افزایش ضریب اطمینان مردم با توجه به رسالت سنگین این سازمان در جلوگیری از شائبه جعل اسناد هویتی بسیار حساس عنوان کرد.