نرخ سرویس مدارس بوشهر مشخص شد
نرخ سرویس مدارس بوشهر مشخص شد

ندای استان: برای سال تحصیلی جدید، تعرفه های سرویس مدارس بوشهر با افزایش ۴۰ درصدی مواجه شده و قرار است فعلا در قالب دو شرکت حمل و نقل فعالیت صورت بگیرد.

به گزارش ندای استان،برای سال تحصیلی جدید، تعرفه های سرویس مدارس بوشهر با افزایش ۴۰ درصدی مواجه شده و قرار است فعلا در قالب دو شرکت حمل و نقل فعالیت صورت بگیرد.

برهمین اساس، نرخ سرویس مدارس در قالب سواری که بیشترین فراوانی را دارد، در هر منطقه شهرداری به ازای رفت و برگشت دانش آموز طی یک ماه ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده و اگر بین مناطق جابجایی صورت بگیرد، ۲۰۰ هزار تومان دیگر به آن اضافه می شود.

یکی از بخش‌های مورد توجه و انتظار خانواده‌ ها، نظارت بر سرویس مدارس است که رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بوشهر در این‌باره توضیح داد: نظارت بر مبالغ و برخی مسائل دیگر مثل خودداری از سوار کردن نفر اضافه بر ظرفیت خودرو برعهده آموزش‌وپرورش است اما ما هم با توجه‌ به محدودیت نیروهای نظارتی خود در بازه‌ های زمانی مختلف، از وضعیت سرویس مدارس بازرسی می کنیم و البته گزارش‌ هایی را هم که خانواده‌ ها به این سازمان منعکس کنند، پیگیری خواهد شد.

رضا فرشیان صدیق درباره تعداد سرنشین‌های استاندارد در سرویس مدارس نیز گفت: تعداد سرنشین مجاز برای سرویس مدارس، همان تعداد سرنشین مجازی است که در کارت خودرو ثبت شده است.

در ادامه تعرفه سرویس مدارس در بوشهر را می بینید: