ادارات برتر استان بوشهر معرفی شدند+تصویر
ادارات برتر استان بوشهر معرفی شدند+تصویر

ندای استان:دستگاه‌های اجرایی برتر استان بوشهر در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ندای استان،بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، استاندار، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و کارکنان ادارات در مصلا جمعه بوشهر برگزار شد.

در این جشنواره رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با تبریک هفته دولت طرح‌های افتتاح و اجرایی در این هفته را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در هفته دولت یک‌هزار و ۱۵۰ طرح با سرمایه‌گذاری ۲۶۰ هزار میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

محسن پاپری با بیان اینکه استان بوشهر در افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی در کشور رتبه نخست کسب کرده است گفت: بیش از ۸۴ درصد اعتبارات عمرانی استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ تخصیص یافته که رتبه برتر کشور از آن این استان شد.

دستگاه‌های برتر استان بوشهر معرفی و تجلیل شدند

در این جشنواره ۱۸ دستگاه اجرایی در ۱۳ محور برتر و تجلیل شدند.

گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت‌ها

اداره کل بنادر و دریانوردی، گروه تولیدی و خدماتی، صمت و گروه فرهنگی، علمی و آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برتر شدند.

در گروه سلامت و رفاه اجتماعی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی / گروه عمومی امنیتی و قضایی، اداره کل ثبت اسناد و املاک، گروه اقتصادی مالی / گمرک و بخش اقتصاد مقاومتی ۲ دستگاه شرکت آب و فاضلاب و نوسازی و تجهیز مدارس استان برتر شدند.

در محور جلب رضایت مردم از خدمات دولت: سه دستگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزش و پرورش و بنیاد مسکن برتر شدند

و در محور بهبود امور کسب و کار / اداره کل امور اقتصادی و دارایی / محور حمایت از خانواده و جوانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به‌عنوان دستگاه‌های برتر معرفی و تجلیل شدند.

در محور ایجاد اشتغال، جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برتر شدند و اداره کل ثبت احوال استان در محور تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی به‌عنوان دستگاه برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

در بخش اجرا مصوبات سفرهای استانی ریاست جمهوری ۲ دستگاه شرکت آب منطقه‌ای و راه و شهرسازی استان در جشنواره بیست و ششم شهید رجایی استان بوشهر برتر شدند.