غرق شدن مرد ۵۰ساله در ساحل بوشهر
غرق شدن مرد ۵۰ساله در ساحل بوشهر

ندای استان:رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از غرق شدن ۳ نفر در استان بوشهر در رودخانه و دریا خبر داد.

به گزارش ندای استان،سید حسین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به خدمات شبانه‌روزی اورژانس در نقاط مختلف استان بوشهر اظهار داشت: تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵ با تجهیزات لازم و پیشرفته در نقاط مختلف از جمله شهرها و جاده‌ها شبانه‌روزی از طریق زمین و هوا امدادرسانی می‌کند.

وی با اشاره به حادثه غرق‌شدگی سه نفر در استان بوشهر تصریح کرد: امروز ۲ نفر در «تنگ گولو» روستای حسین آباد شهرستان جم با سن ۳۳ و ۴۲ سال در رودخانه این تنگ در دل کوهستان اقدام به شنا می‌کنند که به سبب نداشتن فن شنا غرق می‌شوند.

موسوی با بیان اینکه غرق‌شدگی سبب کاهش سطح هوشیاری آنان شد گفت: با اقدام به موقع اورژانس ۱۱۵ شهرستان جم این ۲ نفر به بیمارستان توحید جم منتقل می‌شوند و پس از اقدامات درمانی و بهبود وضعیت جسمانی و هوشیاری آنان از بیمارستان مرخص می‌شوند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به غرق یک نفر در دریا در ساحل بوشهر اضافه کرد: ‌این فرد ۵۰ ساله در دریا، ساحل شهر بوشهر غرق می‌شود که متأسفانه تلاش امدادگران بی‌نتیجه ماند و جان خود را از دست می‌دهد.

وی با اشاره به شدت گرما هوا در استان بوشهر و افزایش رغبت به شنا تأکید کرد: مردم برای حفاظت از جان خود از شنا کردن بدون آشنایی با فن شنا پرهیز کنند چراکه بیشتر افراد غرق شده با فن شنا آشنایی نداشتند.