انهدام باند بزرگ سازمان یافته قاچاق سوخت در بوشهر
انهدام باند بزرگ سازمان یافته قاچاق سوخت در بوشهر

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در بوشهر خبر داد که ۲۵۰۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق کرده‌اند.

به گزارش ندای استان، سردار حیدر سوسنی بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر در راستای برخورد با قاچاق سوخت با انجام کار‌های اطلاعاتی یک باند سازمان یافته قاچاق سوخت را شناسایی کردند.
وی افزود: این باند با استفاده از تعداد ۱۳ دستگاه کامیون سوخت‌رسان تعداد ۳۰۶ محموله قاچاق سوخت را با اسناد و بارنامه‌های جعلی و در پوشش فراورده‌های نفتی به میزان ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر از استان‌های خوزستان و بوشهر به استان هرمزگان به صورت عرضه خارج از شبکه قاچاق کرده‌اند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه پس از هماهنگی‌های قضائی این باند ۶ نفره در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند، اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی سوخت قاچاق شده ۲۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار سوسنی یادآور شد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است تا با قاچاقیان کالا، سوخت، ارز و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند، در همین راستا مردم به منظور حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با قاچاق کالا، از خرید و استفاده از کالا‌های قاچاق خودداری و موارد مشکوک را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.