فروش ۲۵۰ میلیاردی کالاهای اموال تملیکی در بوشهر
فروش ۲۵۰ میلیاردی کالاهای اموال تملیکی در بوشهر

ندای استان:مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر گفت: طی سه ماه اول امسال، ۲۵۰ میلیارد تومان از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی این استان به فروش رسید که این میزان فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش ندای استان،رحیم بهادری روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: افزون بر این طی سه ماه گذشته، ۱۱ میلیارد تومان از کالاهای غیرمجاز و غیر قابل مصرف موجود در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر منهدم شد.

وی افزود: همچنین طی سه ماه گذشته یکصد میلیارد تومان از کالاهای قاچاق موجود در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر استرداد داده شده است.

مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر تصریح کرد: ۴۰ میلیون تومان از کالاهای متروکه موجود در انبارهای اموال تملیکی استان بوشهر نیز در سه ماه گذشته اعاده شده‌اند.

وی از رئیس کل دادگستری، دادستان، معاونان دادستان در شهرستان‌ها همچنین گمرک، اداره بندر و تعزیرات استان بوشهر به دلیل حمایت در سرعت بخشی صدور احکام پرونده‌ها و رفع موانع تعیین تکلیف و فعالیت چشمگیر بخش غیرمنقول این اداره کل در تعیین تکلیف پرونده‌های غیرمنقول تقدیر کرد.

مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر ادامه داد: در مزایده شماره ۲۶۹ در تیرماه امسال نیز ۱۵۰ ردیف کالا در قالب ۲۵۰ پرونده به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان مطرح شده که ۵۹ دستگاه راهسازی از جمله مهمترین کالاهای موجود در این مزایده است.

وی گفت: با توجه به عملکرد سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور بخصوص استان بوشهر، سال گذشته با توجه به انقلابی که در ساماندهی وضعیت انبارهای این سازمان صورت گرفت، از سوی وزیر اقتصاد این مجموعه بعنوان سازمان رکوردها لقب گرفت.