ندای استان:روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در بخش‌های فعالیت رسانه‌ای، ارائه گزارش، تهیه و انتشار نشریه، حضور فعال در فضای مجازی و خلاقیت در تولید و ارائه به مخاطب معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ندای استان،با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ظهر امروز از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان که در شاخص‌های ارائه منظم گزارش، بروزرسانی سامانه و حضور فعال در فضای مجازی و ارائه خلاقیت در تولید محتوا به جامعه هدف موفق بوده‌اند تجلیل شد.

در این زمینه در شاخص ارائه گزارش، روابط عمومی دامپزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه علوم پزشکی و در شاخص بروزرسانی سامانه و حضور فعال در فضای مجازی روابط عمومی ادارات منابع طبیعی، هلال احمر و بیمه سلامت برتر شدند.

در بخش شاخص فعالیت رسانه‌ای، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، آموزش فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و در بخش تهیه و انتشار نشریه سازمان صمت، شرکت آب و فاضلاب و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای حائز رتبه برتر شدند.

همچنین در شاخص ارائه خلاقیت در تولید و ارائه به مخاطب روابط عمومی دستگاه‌های بنیاد مسکن، پارک علم و فناوری خلیج فارس و شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برتر و تجلیل شدند.