معرفی ۴ بانک بوشهر به نهادهای نظارتی
معرفی ۴ بانک بوشهر به نهادهای نظارتی

ندای استان:مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: چهار بانک استان که در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال کوتاهی و عدم همکاری داشته اند به نهادهای نظارتی معرفی شدند.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، مصدق کشاورزی در نشست کارگروه اشتغال اظهار داشت: از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱، در استان بوشهر ۱۳ هزار و ۱۰۰ فقره تحصیلات به مبلغ هزار و ۳۱۲ میلیارد تومان پرداخت شد.

وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم جلسات هفتگی کارگروه اشتغال استان بوشهر به ریاست استاندار بوشهر و یا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با عضویت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برگزار شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: پرداخت تسهیلات تا پایان تیرماه سال جاری تمدید شده است و انتظار می‌رود در فرصت باقیمانده تمامی بانک‌های عامل نسبت به مابقی اعتبارات اقدام کنند.

رتبه نخست استان در پرداخت تسهیلات

وی افزود: در جلسه‌ای که با حضور معاون وزیر کشور و کارگروه اشتغال سراسر کشور برگزار شد در ارزیابی صورت گرفته تاکنون استان بوشهر در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه مقام اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان بوشهر ادامه داد: به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان اخطار داده بودیم که در صورت کوتاهی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶، حسب تکلیف قانونی ترک فعل مدیران مربوطه را به نهادهای نظارتی، دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی گزارش خواهیم داد.

کشاورزی خاطرنشان کرد: در این خصوص چهار بانک استان که کوتاهی و عدم همکاری داشته اند به نهادی موصوف معرفی شده اند.