وعده های نماینده مجلس به مردم عالیشهر
وعده های نماینده مجلس به مردم عالیشهر

ندای استان: نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول مساعد معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطالبه شهروندان عالیشهری برای برخورداری از بیمارستان محلی با شکل و کاربری مدنظر آنان محقق می‌شود.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم جمیری روز پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های در حال احداث شهر جدید عالیشهر اظهار کرد: مرکز درمانی عالیشهر اکنون مورد استفاده بهینه قرار نمی‌گیرد که با پیگیری انجام شده مقرر شده تجهیزات مورد نیاز آن تکمیل شود.

وی بیان کرد: براساس قول گرفته شده خدمات مورد انتظار شهروندان عالیشهر شامل اورژانس، آزمایشگاه و استقرار پزشک متخصص محقق خواهد شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت دوم عالیشهر توسعه فضای آموزشی است که یک سری از مطالبات این حوزه از سالیان قبل محقق شده و مابقی نیز بطور جد مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

جمیری یادآور شد: با اضافه شدن یک ساختمان آموزشی جدید نیاز این بخش به وضعیت مطلوب می‌رسد و برای تکمیل و تجهیز مرکزهای احداث شده نیز اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: توسعه فضاهای ورزشی از دیگر اولویت‌های عالیشهر است که در ارتباط با سالن ورزشی احداث شده سیستم سرمایشی، کف پوش و زمین چمن مجاور آن پیگیری‌های موثری انجام شده است.

جمیری افزود: استخر شهر جدید عالیشهر نیز آماده خدمات رسانی که است که این مکان باید به نحوی شایسته مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد.

وی یادآور شد: در ارتباط با روشنایی معابر عالیشهر نیز بخشی از آن محقق شده و برای روشنایی معابر باقیمانده نیز رایزنی‌ با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر انجام شده است.

وی گفت: ساماندهی فاضلاب عالیشهر نیز به طور جد در دست پیگیری است که با توجه به هزینه بالا و زمانبر بودن آن تلاش‌های بسیاری زیاد شد تا انجام آن در قالب پروژه فاضلاب محلات جنوبی بوشهر محقق شود.

جمیری افزود: در شهرستان بوشهر بعد از بوشهر، عالیشهر در اولویت نخست احداث شبکه فاضلاب است که با توجه به انجام مطالعات پیگیری ساماندهی آن تا حصول نتیجه مطلوب تداوم می‌یابد.