دوره‌ مربیگری A آسیا با حضور مهدی طارمی برگزار شد+عکس
دوره‌ مربیگری A آسیا با حضور مهدی طارمی برگزار شد+عکس

ندای استان: رئیس هیات فوتبال شهرستان جم گفت: جلسه‌ تئوری دوره‌ مربیگری درجه‌ A آسیا با حضور ۲۴ شرکت‌کننده در شهرستان جم استان بوشهر انجام شد.

به گزارش ندای استان،سیدعباس موسوی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این اولین بار است که دوره‌ مربیگری درجه‌ A آسیا در استان بوشهر برگزار می‌شود که میزبانی آن به شهرستان جم داده شده است.

وی افزود: این دوره‌ در سه بخش هشت روزه برنامه‌ریزی و برگزار شد و مربیانی از استان‌های تهران، بوشهر، فارس، هرمزگان و خوزستان در آن حضور داشتند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان جم تصریح کرد: مدرس این دوره را مرتضی محصص از مدرسان فیفا با دستیاری غلامرضا دلگرم از مربیان باسابقه بوشهری در دست داشتند.

موسوی ادامه داد: در روز پایانی دوره، مهدی طارمی بازیکن ملی‌پوش بوشهری تیم فوتبال پورتو پرتغال از طریق ویدیو کنفرانس برای شرکت‌کنندگان در خصوص تجربیات خود، سبک مربیان اروپا و رفتار آن‌ها را توضیح داد.

وی ادامه داد: در آیین اختتامیه این دوره، ابراهیم شکوری سرپرست کمیته‌ آموزش فدراسیون فوتبال در خصوص سبک‌های رهبری و فریدون معینی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمینه‌ فلسفه‌ مربیگری توضیحاتی برای شرکت‌کنندگان ارایه کردند.