تمام بدهی‌های آب و برق مدارس استان پرداخت می شود
تمام بدهی‌های آب و برق مدارس استان پرداخت می شود

ندای استان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تمام بدهی‌های آب و برق مدارس سراسر استان با راهکارهای مناسب و تقسیط بدهی در فرصت زمانی پرداخت خواهد شد.

به گزارش ندای استان،اکبر پورات در نشست بررسی مشکلات مدارس استان بوشهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرعامل برق، آب و فاضلاب و سایر دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: طی تصمیمات و بررسی‌های لازم تمام بدهی‌های آب و برق مدارس سراسر استان با راهکارهای مناسب و تقسیط بدهی در فرصت زمانی پرداخت خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همچنین به صورت اولویت‌بندی کنتورهای آب و برق و سایر تجهیزات مربوط به آن در مدارس جهت مصرف بهینه هوشمندسازی و تأمین اعتبار لازم جهت تفکیک انشعاب آب و برق سرایداری مدارس شهرستان ها و مناطق در راستای مصرف بهینه انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: با پیگیری‌ و رایزنی‌های صورت گرفته با عنایت استاندار و همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جهت توسعه و تجهیز مدارس استان توسط صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از محل مسئولیت‌های اجتماعی اعتبار و حمایت لازم به آموزش و پرورش استان صورت گیرد.

پورات تاکید کرد: هیچ مدرسه‌ای در استان بوشهر نباید از بابت تجهیزات و امکانات کمبود داشته باشد و دانش‌آموزان باید به بهترین شکل ممکن تحصیل کنند.