قیمت میوه شب عید در بوشهر چند؟
قیمت میوه شب عید در بوشهر چند؟

ندای استان:سر پرست تعاونی روستایی استان گفت: طرح توزیع میوه شب عید شامل پرتقال و سیب از امروز آغاز شده است و با توجه به استقبال مردم ادامه خواهد یافت.

به گزارش ندای استان،عبدالحسین خلعتی افزود: اتحادیه تعاونی روستایی استان مجری طرح توزیع میوه است و قیمت هر کیلوگرم سیب منطقه سپیدان ۲۹ هزار تومان و پرتقال والنسیا جیرفت ۲۷ هزار تومان تعیین شده است.

او با اشاره به ذخیره‌سازی ۱۲۰ تن میوه شب عید، ادامه داد: با توجه به تصمیم گرفته شده مبنی بر کاهش ۱۰ درصدی قیمت میوه تنظیم بازار نسبت به بازار، میوه‌های نوروزی حدود ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه خواهد شد.

سر پرست تعاونی روستایی استان افزود: تعداد غرفه‌های عرضه میوه شب عید در شهر بوشهر مشخص شده و آمادگی داریم که اگر شهر‌های دیگر هم متقاضی باشند میوه تنظیم بازار در اختیارشان بگذاریم.

خلعتی بیان کرد: تفاوت طرح توزیع میوه نسبت به پارسال ایجاد غرفه‌های اختصاصی برای اجرای این طرح است به طوری که ۷ غرفه در شهر بوشهر و همچنین یک غرفه نیز در نمایشگاه بهاره در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: مراکز توزیع میوه در شهر بوشهر شامل بازار روز در خیابان بهشت صادق، چهارراه فضیلت، خیابان شهید عاشوری، خیابان امام خمینی جنب مسجد توحید، خیابان باهنر جنب بوستان محله‌ای، خیابان طالقانی، یک مرکز روبه روی فروشگاه رفاه در محله بهمنی و یک مرکز در خیابان خلیج فارس یا ساحلی روبه روی جلالی است.

به گفته او، سعی شده مراکز عرضه میوه در محله‌هایی باشد، که میوه فروشی کمتری دارند.

سر پرست تعاونی روستایی استان عنوان کرد: میوه‌های عید برای راحتی خریداران در بسته بندی‌های کوچک تری نسبت به سال گذشته تهیه شده‌اند.

خلعتی گفت: امیدواریم طرح توزیع میوه تنظیم بازار تامین کننده نظر مردم باشد و بر همین اساس از شهروندان تقاضا داریم انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را در خصوص توزیع میوه نوروز با همکاران ما در میان بگذارند تا راهگشای مشکلات پیش رو باشد.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما