ندای استان:در آستانه ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، جشن وصال و آئین ازدواج ۳۱۳ زوج بوشهری با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش ندای استان،در ادامه دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر شامگاه پنجشنبه مراسم جشن وصال ۳۱۳ زوج بوشهر در سپاه امام صادق علیه‌السلام بوشهر با حضور آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور در این آیین با استناد به روایت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) در مورد اهمیت ازدواج اظهار داشت: هر کس ازدواج کند از خانواده من است، این موضوع نشان دهنده اهمیت ازدواج و تشکیل خانواده در جامعه اسلامی است.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه امروزه خانواده مورد تهدید دشمن است تصریح کرد: بیگانگان در تبلیغات خود جامعه‌ای را متمدن معرفی می‌کنند که در آن جایگاه خانواده متزلزل شده است.

وی کم و کاستی‌های زندگی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: یقین بدانید مشکلات اشتغال و مسکن جوانان در ابعاد گوناگون حل خواهد شد.

در ادامه فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با تبریک به ۳۱۳ زوج جوان بوشهر اظهار داشت: به نیت ۳۱۳ یاران امام زمان (عج) با پشتیبانی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، سپاه امام صادق علیه‌السلام، مؤسسه آبشار عاطفه‌ها، بسیج سازندگی ۳۱۳ دست جهیزیه به این زوج‌ها اهدا می‌شود.

سردار علی رزمجو ارزش هر دست جهیزیه یاد شده را ۵۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: لوازم اولیه زندگی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، فرش، ظروف آشپزخانه و پذیرایی، جارو برقی به ارزش ۱۷ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان به ۳۱۳ زوج یاد شده اهدا شده است.

وی ادامه داد: سپاه در خدمات‌رسانی به جامعه و محرومیت‌زدایی اقدامات مهم و ارزنده‌ای انجام داده و این فعالیت‌ها ادامه دارد.

در این آیین رئیس جمهور به هر زوج مبلغ ۵ میلیون تومان اهدا کرد.

  • منبع خبر : تسنیم