یک فوریت طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی تصویب شد
یک فوریت طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی تصویب شد

خبر استان:نمایندگان مردم در خانه ملت یک فوریت طرح قانونی تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی را تصویب کردند.

به گزارش خبر استان به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۴ مهرماه) مجلس شورای اسلامی با دوفوریت طرح قانونی تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی با ۱۴۲رأی موافق، ۳۹ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۹ نماینده حاضر در جلسه مخالفت کردند.

براساس این گزارش نمایندگان با یک فوریت طرح قانونی تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی با ۱۵۲ رأی موافق، ۲۶ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۰ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

محمد دهقان به عنوان نماینده طراحان، طرح قانونی دو فوریتی تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی گفت: براساس قانون اساسی به حق،‌اختیارات وسیعی به قوه قضائیه داده شده است.

نماینده مردم طرقبه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وظیفه پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با جرایم بر عهده قوه  قضائیه جمهوری اسلامی ایران است و مطابق با اصول ۱۵۶، ۱۵۷ و ۱۵۸ قانون اساسی و با درایت مسئولان قوه قضائیه شاهد پیشرفت های خوبی در حوزه قضائی کشور بوده ایم البته پرورش قضات شایسته از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دهقان افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران باید نظامی پاک و بسیار سالم باشد و ما باید سیستم پالایشی داشته باشیم تا اگر مسئولی تخلف کرد با مرتکبان فساد برخورد جدی شود و نحوه مجازات نیز مشخص باشد.

 

Visited 3 times, 1 visit(s) today