چه کسی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر می شود؟
چه کسی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر می شود؟

ندای استان:در دوره‌ های گذشته هرکسی که یکسال سابقه کارت بازرگانی داشت می‌ توانست در انتخابات کاندیدا شود اما در این دوره علاوه بر سابقه مدیریتی، تعداد افرادی که در زیرمجموعه فرد فعالیت دارند و دارای پوشش بیمه هستند، در کنار گردش مالی ۱۵ میلیاردی به شرایط ثبت‌نام کنندگان اضافه‌ شده است.

به گزارش ندای استان،۱۰ اسفند فهرست نهایی کاندیداهای اتاق بارزگانی بوشهر اعلام می‌شود. انتخابات امسال نیز ۲۵ اسفند برگزار خواهد شد. با توجه به شرایط سخت‌گیرانه این دوره برای تایید ثبت‌نام کنندگان، مشارکت در انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی بوشهر با ابهاماتی همراه است.

در دوره‌ های گذشته هرکسی که یکسال سابقه کارت بازرگانی داشت می‌ توانست در انتخابات کاندیدا شود اما در این دوره علاوه بر سابقه مدیریتی، تعداد افرادی که در زیرمجموعه فرد فعالیت دارند و دارای پوشش بیمه هستند، در کنار گردش مالی ۱۵ میلیاردی به شرایط ثبت‌نام کنندگان اضافه‌ شده است.

همچنین برای رأی‌دهندگان نیز قبلاً داشتن کارت عضویت با سابقه یکسال کفایت می‌کرد اما در انتخابات آتی علاوه بر کارت بازرگانی داشتن سابقه بیشتر فعالیت بازرگانی و داشتن«اهلیت» نیز ملاک قرارگرفته است و صرفاً داشتن کارت عضویت ملاک نیست. خبر می رسد ۵۳ نفر برای ۱۵ کرسی هیات نمایندگان اتاق بوشهر نام نویسی کرده اند که باید دید تا ۱۰ اسفند چند نفر در میان نامزدهای نهایی حضور دارند؟