اول اسفند،آغاز پیش‌فروش بلیت‌ نوروزی اتوبوس های بوشهر
اول اسفند،آغاز پیش‌فروش بلیت‌ نوروزی اتوبوس های بوشهر

ندای استان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: برای تسهیل سفرهای نوروزی مردم، عرضه بلیت سفرهای جاده ای نوروزی ۱۴۰۲ از اول اسفندماه آغاز می شود.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم اخترشناس شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به هم زمانی ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی اظهار کرد: بر اساس پیش بینی ها، حجم بالای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در هفته پایانی اسفندماه خواهیم داشت که در این راستا، طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر همزمان با سراسر کشور از ۲۴ اسفند آغاز می شود.

وی افزود: بخش حمل ونقل مسافر استان بوشهر برای عرضه بلیت سفر مردم از طریق اینترنت در آمادگی کامل قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد : با مشارکت تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر، از ابتدای اسفندماه عرضه بلیت به صورت غیرحضوری و از طریق سایت‌های اختصاصی و مشترک شرکت‌های حمل و نقل مسافری آغاز می شود.

اخترشناس ادامه داد: هم استانی ها می توانند با مراجعه به سامانه های اینترنتی، بلیت سفر به شهرهای دلخواه خود را تهیه کنند.

وی یادآور شد: همچنین از هفتم اسفندماه، فروش بلیت های سفرهای نوروزی به دو شکل اینترنتی و حضوری در محل پایانه‌های مسافربری و دفاتر فروش شرکت‌ها انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اعلام پیش بینی افزایش ۱۵ درصدی سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل جاده ای، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و با به کارگیری همه ظرفیت های لازم، سعی می شود خدمات شایسته به هموطنان ارائه کنیم.

اخترشناس با بیان اینکه بیش از ۵۵۰ دستگاه اتوبوس ملکی استان و شرکت های طرف قرارداد در طرح نوروزی مشارکت دارند. عنوان کرد: با داشتن یکی از جوانترین ناوگان کشور، همانند نوروز گذشته و طرح اربعین حسینی آمادگی کامل وجود دارد تا مردم و مسافران را بدون هیچ دغدغه ای جابجا کنیم.