چهار کمپ نوروزی در بوشهر برپا می شود
چهار کمپ نوروزی در بوشهر برپا می شود

ندای استان: شهردار بوشهر گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، شهرداری بوشهر با چهار کمپ نوروزی در مناطق یک و ۲ میزبان مسافران نوروزی می‌شود.

به گزارش ندای استان،حسین حیدری روز جمعه در نشست ستاد تسهیلات سفر بندر بوشهر اظهارکرد: کمپ های دهکده گردشگری واقع در بزرگراه امام علی (ع) و کمپ شهید بشکوه واقع در ابتدای خیابان شهید چمران با مدیریت منطقه یک و کمپ پارک شغاب با مدیریت منطقه ۲ برای مسافران پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: کمپ پارک لیان نیز چهارمین کمپ پیش بینی شده برای مسافران است که در صورت تکمیل شدن سه کمپ نخست، کمپ چهارم بر روی مسافران گشوده خواهد شد.

حیدری ادامه داد: در کمپ های یاد شده آب شرب، برق، نمازخانه، سرویس بهداشتی و حمام عمومی و سایر امکانات رفاهی پیش بینی شده و برپایی چادر نیز توسط خود مسافران انجام می شود و کمپ ها بعنوان محل اقامتگاه نوروزی می باشند.

وی تصریح کرد: در ارتباط با آب شرب تمهیدات لازم اندیشیده شده تا با استفاده ظرفیت تانکرها آب شرب بهداشتی و سالم در اختیار مسافران قرار گیرد.

شهردار بوشهر گفت: همچنین سامانه هایی به صورت بارکدخوان پیش بینی شده تا آدرس مکان های مورد نیاز مسافران مانند حمام های عمومی، مکان های تفریحی و اماکن زیارتی به سهولت در اختیار آنان قرار گیرد.

حیدری ادامه داد: در ساعت های اولیه پس از تحویل سال نیز در ورودی شهر به صورت رسمی از مسافران نوروزی با اهدا هدایایی استقبال خواهد شد تا با خاطره خوش این شهر را ترک کنند.

شهردار بوشهر افزود: در نوار ساحلی همچنین پارکینگ خودرویی نیز در نقاط مختلف پیش بینی شده تا اختلال در روند خودروهای این محدوده صورت نگیرد.

حیدری اظهار کرد: پیرامون بازارچه های ساحلی نیز ساز و کار مورد نیاز آن تعریف شده تا بخوبی از ظرفیت مسافران برای تقویت اقتصاد محلی استفاده شود.

وی گفت: در ارتباط با گردشگری دریایی نیز با حضور نیروهای شهرداری کنترل و نظارت لازم اعمال خواهد شد.