طرح تسهیل ترددهای دریایی نوروز ۱۴۰۲ بوشهر بدون حضور نماینده شهرداری ناتمام ماند
طرح تسهیل ترددهای دریایی نوروز ۱۴۰۲ بوشهر بدون حضور نماینده شهرداری ناتمام ماند

ندای استان:رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برخی از موضوع های گردشگری دریایی بندر بوشهر متوجه شهرداری مرکز استان است که در نبود نماینده شهرداری بوشهر در نشست طرح تسهیل ترددهای دریایی نوروز سال ۱۴۰۲، بررسی نحوه فعالیت های مربوط به این حوزه ناتمام ماند.

به گزارش ندای استان،حجت خسروی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نقش شهرداری بندر بوشهر در طرح تسهیل ترددهای نوروزی سال ۱۴۰۲، قابل اغماض نیست و انتظار می رود نه تنها نماینده شهرداری بلکه نمایندگان کلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سفرهای نوروزی، در این نشست‌ها حضور داشته باشند.

وی افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی، آغاز طرح تسهیل ترددهای دریایی سال ۱۴۰۲ بندر بوشهر از ۱۷ اسفندماه کلید می خورد که مدت زمان اجرا آن یک ماه تعیین شده است.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در این زمینه مکان های موردنیاز برای فعالیت قایق های ویژه گردشگری دریایی و همچنین ایمن سازی مکان سوار و پیاده‌شدن گردشگران دریایی مشخص شده است.

خسروی عنوان کرد: در ارتباط با فعالیت باشگاه های ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین تعیین متولی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در موضوع شناورهای ویژه گردشگری نیز هماهنگی های لازم انجام شده است.

وی یادآور شد: با توجه به پیش‌بینی شمار بالای گردشگران نوروزی در نوروز سال ۱۴۰۲، تمامی اقدامات لازم برای ارائه خدمات مناسب در دستور کار قرار گرفته تا گردشگران با خاطری خوش و اوقاتی فرح‌بخش بتوانند سال نو را از استان بوشهر آغاز کنند.