افتتاح ۲ بیمارستان و یک مرکز تخصصی پزشکی در استان
افتتاح ۲ بیمارستان و یک مرکز تخصصی پزشکی در استان

ندای استان:استاندار بوشهر از افتتاح ۲ بیمارستان و یک مرکز تخصصی پزشکی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش ندای استان، احمد محمدی زاده در آیین افتتاح آزمایشگاه مرکزی گناوه اظهار داشت: خیران در حوزه سلامت ورود خوبی بویژه در شمال استان بوشهر داشته‌اند که امیدوارم تداوم یابد.

وی افزود: این آزمایشگاه با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار با وسعت ۲۲۰ متر مربع با مشارکت خیران بزرگوار اجرایی و عملیاتی شده که خدمات متنوع و با کیفیتی ارائه خواهد داد.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم جبران عقب‌ماندگی حوزه درمان خاطر نشان کرد: در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت باید با همراهی دستگاه‌های متولی به وضعیت بهتری رسیده و به استانداردهای ملی نزدیک شویم.

محمدی زاده تصریح کرد: بیمارستان‌های جایگزین ۱۷ شهریور برازجان و فاطمه زهرا (س) بوشهر، ان‌شاءالله سال آینده تکمیل می‌شوند و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی از افتتاح ۲ بیمارستان و یک مرکز تخصصی و بزرگ پزشکی تا پایان امسال خبر داد و گفت: بیمارستان عالیشهر و کاکی و همچنین یک مرکز تخصصی پزشکی با ۴۰ مطب توسط سرمایه گذار بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

محمدی زاده افزود: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر پروژه‌های بزرگ و ارزشمندی در سراسر استان افتتاح و اجرایی می‌شوند که اهمیت بسزایی در توسعه و پیشرفت دارند.

وی با بیان اینکه در پیش از انقلاب امکانات بهداشتی و درمانی بسیار ضعیفی داشتیم یادآور شد: شرایط بگونه‌ای بود که حتی پزشک بومی نداشتیم و از پاکستان پزشک می‌آوردیم.

محمدی زاده افزود: اکنون ۱۵۰۰ پزشک و دندانپزشک در استان بوشهر فعالیت دارند و خدمات ارزشمند درمانی به مردم استان بوشهر ارائه می‌دهند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در شهرستان‌های ده‌گانه استان بوشهر در توسعه مراکز درمانی اهتمام جدی داریم و از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.