کمک۴۶میلیارد تومانی نیکوکاران در استان بوشهر
کمک۴۶میلیارد تومانی نیکوکاران در استان بوشهر

ندای استان:مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از کمک ۴۶ میلیارد تومانی حامیان نیکوکار به فرزندان ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت این نهاد در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.

 به گزارش ندای استان،محمد رضا میری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین باهدف حمایت از فرزندان یتیم و محسنین نیازمند و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و سایر موارد در این نهاد اجرایی شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن حمایت مالی از یک یا چند فرزند یتیم و یا محسنین در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر ۶ هزار و ۶۰۰ فرزند یتیم و محسنین در استان از حمایت‌های مادی و معنوی کمیته امداد استان برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار ۶۵۰ نفر یتیم و و ۴ هزار و ۹۵۰ نفر دیگر فرزندان محسنین هستند.

میری خاطر نشان کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد بوشهر از میان همه اقشار و مشاغل در سطح استان و خارج از استان هستند که مساعدت و کمک‌های آنها در ۱۰ ماهه امسال، به فرزندان معنوی خود بیش از ۴۶ میلیارد تومان بوده که بیش از ۳۲ میلیارد تومان آن نقدی و مابقی کمک‌های غیرنقدی بوده است.

وی در خصوص حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد ادامه داد: متقاضیان نیکوکار می‌توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین این نهاد به سایت اکرام مراجعه کنند و با انتخاب فرزند از استان بوشهر کمک‌های خود را به حساب مستقیم فرزندان منتخب واریز کنند.

میری بابیان اینکه نیکوکاران می‌توانند با روش‌های نوین الکترونیکی حامی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد شوند، تصریح کرد: خیران با ارسال پیام به سامانه پیامکی ارتباط مردمی می‌توانند در خصوص پیوستن به جمع حامیان ایتام استان بوشهر اعلام آمادگی کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و حامیان نیک اندیش، از همه حامیان طرح اکرام دعوت کرد به مناسبت جشن نیکوکاری پیش رو با شعار «عیدی برای همه» به پویش عیدی برای فرزندان ایتام و محسنین بپیوندند.

  • منبع خبر : مهر