ایمن‌سازی محورهای ارتباطی بوشهر
ایمن‌سازی محورهای ارتباطی بوشهر

ندای استان: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در راستای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی بوشهر طی سال جاری ۶ کیلومتر نیوجرسی جایگزین گاردریل می‌شود.

به گزارش ندای استان،حمیدرضا حیدری دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی بوشهر طی سال جاری ۶ کیلومتر نیوجرسی جایگزین گاردریل می‌شود که تاکنون نیمی از آن انجام شده است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: تاکنون ۲.۵ کیلومتر جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های استان خصوصاً بخشی از محور دالکی- کنار تخته انجام شده و پروژه ۳.۵ کیلومتری محور محمدآباد به زائر عباسی شهرستان دشتی نیز در دست اجرا است.

وی ارتقا امنیت جاده‌ها را مهم‌ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و تاکید کرد: با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های بوشهر و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

حیدری تصریح کرد: عملیات خط کشی، نصب تابلو و علائم، آشکار سازی نقاط پر تصادف، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای از دیگر برنامه‌های این اداره کل در حوزه ایمنی راه‌ها بوده که با جدیت در دست اجرا است.