۵۴ هکتار زمین برای مسکن نیروهای مسلح بوشهر
۵۴ هکتار زمین برای مسکن نیروهای مسلح بوشهر

ندای استان:مدیرکل خدمات و پشتیبانی نیروهای مسلح استان بوشهر گفت: برای اجرایی شدن طرح احداث مسکن نیروهای مسلح در استان بوشهر، ۵۴ هکتار زمین اختصاص یافت.

به گزارش ندای استان،سرهنگ عباس ثابت‌ مقدم روز یک‌شنبه در نشست مدیران و مسئولین سازمان خدمات و پشتیبانی نیروهای مسلح استان بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: به زودی عملیات اجرایی ساخت واحدهایی مسکن ویژه نیروهای مسلح در استان بوشهر آغاز می شود.

وی افزود: در سطح کشور و با تشکیل قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور، ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای مسلح در قالب نهضت ملی مسکن آغاز شده و استان بوشهر نیز می تواند از مزایای قانونی نهضت ملی مسکن استفاده کند.

مدیرکل خدمات و پشتیبانی نیروهای مسلح استان بوشهر تصریح کرد: طراحی خوبی برای ساخت سایت جدید اتکا در بوشهر انجام شده و با اختصاص ۱۸ هکتار زمین اتکا بوشهر برای تهیه، توزیع محصولات و کالاها و بسته‌بندی و صادرات اجرایی می شود.

ثابت‌مقدم ادامه داد: برای هر فرد خانواده نیروهای مسلح ماهانه ۳۵۰ هزار تومان کارت معیشتی برای کالا از اتکا در نظر گرفته شده است.

مدیرکل خدمات و پشتیبانی نیروهای مسلح استان بوشهر ادامه داد: ۹۳ درصد خدمات این سازمان به‌ صورت الکترونیکی است و ماهانه ۱۷ میلیارد تومان برای هزینه درمانی نیروهای مسلح استان بوشهر پرداخت می‌شود.

  • منبع خبر : ایرنا