مدارس تراز انقلاب در بوشهر معرفی می‌شوند
مدارس تراز انقلاب در بوشهر معرفی می‌شوند

ندای استان:مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با شناسایی و تدوین ملاک‌ها و شاخص‌ها مدرسه تراز انقلاب اسلامی در افق ۱۴۰۴، مدارس تراز استان شناسایی، معرفی و تجلیل می‌شود.

به گزارش ندای استان،علی موحدی امروز در نشست با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و معصومه نجفی پازوکی معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: اولین همایش ملی مدارس تراز به میزبانی و ابتکار استان بوشهر برگزار شده است و کمیته علمی در حال استخراج ملاک‌ها و شاخص‌های مدرسه تراز از بین ۱۵۰ مقاله رسیده به دبیرخانه است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: امسال برای اولین بار در هفته ترببت اسلامی در اسفند ماه به جای تجلیل از مربی پرورشی نمونه، مربیان پرورشی در تراز انقلاب اسلامی معرفی می‌شوند.

موحدی ادامه داد: در راستای رویکرد آموزش و پرورش استان در دولت سیزدهم، همایش خانواده تراز نیز انجام شده است و آثار برتر نیز معرفی شده‌اند.

وی عنوان کرد: سال آینده، خانواده‌های تراز انقلاب اسلامی بر اساس شاخص‌ها و ملاک‌های استخراج شده از این همایش، شناسایی و به جامعه معرفی می‌شود.

موحدی گفت: برای دومین سال متوالی، دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی در سطح استانی و شهرستان و منطقه انتخاب شده‌اند.

وی در پیان یادآور شد: طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی برای اجرا در سال سوم، به همه مدارس متوسطه در استان ابلاغ شده است.

  • منبع خبر : فارس