معرفی فرمانده جدید انتظامی دیلم
معرفی فرمانده جدید انتظامی دیلم

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دلگرمی فراجا همواره برای برقراری امنیت، حمایت و پشتوانه مردم نجیب و به برکت خون شهدا بوده است.

به گزارش ندای استان،سردار حیدر سوسنی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دیلم افزود: دشمن فکر می کرد در اتفاقات اخیر ،به همین راحتی جمهوری اسلامی ایران ساقط می شود اما کور خوانده بود و شکست خورد.

وی گفت: انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده است که آن را به راحتی از دست دهیم بلکه خون های زیادی ریخته شده و روز به روز با اقتدارتر می شود.

سوسنی افزود: دلگرمی ما در این مدت مردم ، خانواده معظم شاهد، ایثارگر و آزادگان بودند و با افتخار در خیابان ها مقاومت کردیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دشمن بداند با جنگ ترکیبی ره به جایی نخواهد برد.

وی بیان کرد: سپاه با وجود اینکه گردان های خیلی زیادی دارد در جریان های اخیر تنها تعدادی از گروهان های خود را به میدان فرستاد.

سوسنی افزود: پلیس این استان به عنوان خدمتگزار مردم تا پای جان برای تامین امنیت تلاش خواهد کرد.

وی گفت: در راستای جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری باید روشنگری کنیم تا آنهایی که خدایی ناکرده زاویه پیدا کرده اند به دامان مبارک انقلاب اسلامی برگردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان داشت: فراجای استان تاکنون ۱۵۸ شهید در عرصه نظم و امنیت تقدیم انقلاب و میهن کرده است.

وی افزود: بوشهر با ۷۰۷ کیلومتر مرز آبی از استان های راهبردی و پایتخت انرژی و قرآنی جمهوری اسلامی در کنار آب های نیلگون خلیج فارس همانند دری می درخشد و در کنار تهدیدها و توطئه های دشمنان از امنیت قابل قبولی برخوردار است.

فرماندار دیلم گفت: ما به عنوان مسئولان نظام باید رفتار و منش و کردارمان مورد توجه و الگوی جامعه قرار گیرد.

ناصر کشاورزی افزود: فرمانده انتظامی شهرستان شایسته و کاردان و توانمند عمل کرد و امیدواریم فرمانده جدید در این مسیر بیش از پیش تلاش کند.

در این آیین سرهنگ محمدرضا محمودیان به عنوان فرمانده جدید انتظامی معرفی و از سرهنگ عباس علی یاری فرمانده سابق تقدیر شد.