تخصیص ۲۱ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی دشتی
تخصیص ۲۱ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی دشتی

ندای استان:رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: ۲۱ میلیارد تومان اعتبار برای سرعت بخشی در روند اجرای پروژهای عمرانی و بهداشتی شهرستان دشتی اختصاص یافت.

به گزارش ندای استان،محسن پاپری زارعی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این مبلغ ۱۷ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی بهداشت و درمان این شهرستان دشتی اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: با اختصاص و تزریق این اعتبارات سه پروژه درمانی شهرستان دشتی در دهه فجر تکمیل و بهره برداری می‌رسد.

پاپری زارعی اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل بخش‌های آی سی یو، ان آی سی یو و اعصاب روان است که تکمیل آن از مطالبات چندین ساله مردم شهرستان دشتی و از مصوبه های سفر رئیس جمهور بوده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر بیان داشت: برای تکمیل سالن ورزشی روستای کلل نیز یک میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی تخصیص داده شد که با این تخصیص این پروژه ها تا دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: برای تکمیل سالن ورزشی چاوشی نیز مقرر شد با پیگیری اعتبار لازم پروژه از ردیف ملی پیوست قانون بودجه به این پروژه اختصاص داده شود و تا پایان سال به اتمام برسد.

وی اظهار داشت: برای تکمیل و افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه مسکن مهر در دهه مبارک فجر مبلغ یک میلیارد تومان تخصیص داده شد تا این پروژه در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر اضافه کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای تعریض جاده روستای چهله به کلل تخصیص داده شد تا عملیات اجرایی این پروژه هر چه زودتر شروع شود.

پاپری زارعی گفت: همچنین مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان نیز برای پانسیون مرکز پزشکان شهر بادوله اختصاص یافت.