مزایده ۳۵ خودروی لوکس در بوشهر
مزایده ۳۵ خودروی لوکس در بوشهر

ندای استان:مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: متقاضیان برای بررسی جزئیات کالاها می‌توانند به تارنمای رسمی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به نشانی TAMLIKI.IR مراجعه کنند.

به گزارش ندای استان،رحیم بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به آغاز فروش اموال تملیکی به‌صورت مزایده سراسری الکترونیکی، اظهار داشت: بازدید و ارائه پیشنهاد قیمت تا ۱۶ آذرماه ادامه دارد.

وی زمان رمزگشایی و اعلام برندگان این مزایده را ۲۱ آذرماه اعلام کرد و گفت: شرکت در مزایده فقط از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت، وب گاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir امکان‌پذیر است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اضافه کرد: داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقى به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت برای متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

وی کالاهای موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی را لوازم خانگی، خودرو، ماشین‌آلات راهسازی، ابزارآلات، پارچه، لوازم الکترونیکی و جانبی رایانه و تلفن همراه شامل کالاهای قاچاق و متروکه ذکر کرد.

بهادری اضافه کرد: ارزش اولیه و پایه مزایده به مبلغ حدود ۲۱۰ میلیارد تومان است.

وی فروش خودرو خارجی را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در فروش کالاهای یاد شده در قالب مزایده الکترونیکی سازمان اموال تملیکی ۳۵ خودرو خارجی وارداتی در گمرک بوشهر و گناوه وجود دارد.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر، بیان کرد: متقاضیان برای بررسی جزئیات کالاها می‌توانند به تارنمای رسمی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به نشانی TAMLIKI.IR مراجعه کنند.

بهادری در ادامه از انهدام کالاهای فاسد در انبار سازمان اموال تملیکی استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در آبان امسال ۱۰۰ تن کالا فاقد مجوز مصرف و ممنوعه برای حفظ و صیانت از سلامت جامعه امحا شد.

وی ارزش تقریبی این کالاها را یک‌ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: کالاهای امحا شده فاقد مجوزهای بهداشتی بود که با حضور و نظارت نمایندگان سازمان‌های مسئول و با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های زیست محیطی در ۲ شهرستان دیر و بوشهر از چرخه مصرف خارج شد.