ساخت مدرسه توسط جوان خیر بوشهری
ساخت مدرسه توسط جوان خیر بوشهری

ندای استان:مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: با اقدام خیرجوان نیک اندیش، بیش از ۳۰ دانش آموز استثنایی شهر کاکی شهرستان دشتی از مدرسه نوساز بهره مند خواهند شد.

به گزارش ندای استان،ابراهیم احمدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از این خیر مدرسه ساز اظهار داشت: به همت «حمید دهقان» خیر جوان مدرسه ساز، مدرسه ۶ کلاسه کودکان استثناِیی در شهر کاکی شهرستان دشتی احداث خواهد شد.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر ضمن تشکر از این خیر مدرسه ساز بیان داشت: با امضای تفاهم نامه احداث مدرسه کودکان استثنایی شهر کاکی، این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و با زیربنای ۵۱۸ مترمربع احداث و بیش از ۳۰ دانش آموز استثنایی این شهر از مدرسه‌ی نوساز بهره مند خواهند شد.

ابراهیم احمدی افزود: در حال حاضر اولویت نوسازی با مدارسی است که از حداقل فضای فیزیکی و استاندارد برخوردار هستند و بیشتر خیرین حقیقی ما نیز از کسبه و بازاریان هستند اما امروز شاهد حضور یکی از فرهنگیان نیک اندیشی هستیم که در این راه پیش قدم شده است.

وی گفت: انتخاب نام مدارس خیر ساز نیز برعهده خیرین محترم است و ما نیز وظیفه صیانت از این نام گذاری و نیت خیرخواهانه آنان را داریم و در کنار سهم مشارکت خیرین مدرسه ساز ما نیز به سهم خود تلاش خواهیم کرد که در اجرای این پروژه‌ها و همچنین تجهیز آن به تجهیزات روز و مناسب برای دانش آموزان عزیز اقدام کنیم تا موجب توسعه و پیشرفت استان فراهم شود.

حمید دهقان خیر جوان مدرسه ساز هدف خود از مشارکت در احداث این مدرسه بیان داشت: با توجه به اینکه خود نیز از فرهنگیان این استان هستم و از کمبودهای شهر کاکی در حوزه آموزشی اطلاع داشتم و با بررسی‌هایی که انجام گرفت تصمیم بر این شد که با احداث و کمک به ساخت مدرسه کودکان استثنایی شهر کاکی که تعداد قابل توجهی نیز از این دانش آموزان در این شهر هستند، بتوانیم به در این تنگنا به کشور و استانم خدمت کنم.