افزایش سهم استان بوشهر از اعتبارات ارزش افزوده
افزایش سهم استان بوشهر از اعتبارات ارزش افزوده

ندای استان:مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری بوشهر گفت: سهم این استان از اعتبارات ارزش افزوده امسال افزایش قابل توجهی یافته است.

به گزارش ندای استان،مجید محمودی در نشست با شهرداران شهرستان تنگستان بیان کرد: با توجه به سیاست‌های رئیس جمهور و معاونت برنامه و بودجه وی، سهم استان ما از قانون مالیات ارزش افزوده افزایش پیدا کرده است.
وی با اشاره به افزایش چشمگیر اعتبارات ارزش افزوده اختصاص یافته به استان بوشهر افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون نزدیک به تمام سال گذشته، ارزش افزوده به حساب استان بوشهر واریز شده است.
محمودی ضمن ابراز امیدواری برای ادامه این افزایش اعتبارات برای استان بوشهر، گفت: استاندار بوشهر به نقل از ریاست محترم جمهور وعده دادند که در سال بعد نیز نگران پیش‌بینی‌های اعتباری در بخش ارزش افزوده نباشیم.
مدیرکل دفتر شهری و امور شورا‌های استان بوشهر گفت: براساس قانون حداقل ۴۰ درصد اعتبارات ارزش افزوده باید در بخش عمرانی و ۶۰ درصد در اعتبارات جاری هزینه شود.
وی خطاب به شهرداران اهرم، دلوار و آباد گفت: بهتر است برای هزینه‌کرد این اعتبارات برنامه‌ریزی شود تا از این فرصت در مسیر درست و برای توسعه این شهر‌ها استفاده شود.
معاون عمرانی فرمانداری تنگستان نیز گفت: در سال جدید و با تمهیداتی که دولت در دستور کار قرار داده، اعتبارات ارزش افزوده شهرداری‌ها افزایش پیدا کرده است.
روح‌الله تنگستانی افزود: دولت برای هدفمند کردن این اعتبارات برنامه‌ریزی کرده است.