۸۵۰ خودروی وارداتی توقیفی در بوشهر به فروش رسید
۸۵۰ خودروی وارداتی توقیفی در بوشهر به فروش رسید

ندای استان:مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: از ۸۶۰ خودرو واردتی توقیفی در گمرک بوشهر تاکنون ۸۵۰ خودرو به ارزش ۲هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از طریق مزایده به فروش رسیده و طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده ترخیص می‌شوند.

به گزارش ندای استان،اسحاق شهبازی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا به مناسبت ۱۹ مهرماه سالروز تاسیس سازمان بازرسی کل کشور افزود:تعیین تکلیف خودروهای وارداتی با هدف ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در سفر استانی رئیس جمهور و  رئیس قوه قضائیه از جمله مواردی بود که با مزایده این خودروها بخشی از دغدغه استان برطرف شد.

وی یادآورشد: تعیین تکلیف این خودروها که چندین سال در فضای روباز و در شرجی، گرما و رطوبت نگهداری می شدند تصمیمی اساسی بود که با همت دولت و دستگاه قضا به سرانجام رسید.

شهبازی اعلام کرد: بیش از هزار خودرو به این صورت در کشور وجود داشت که حدود ۹۰ درصد از آنها معادل ۸۶۰ خودرو مربوط به استان بوشهر بود که به مزایده گذاشته شدند.

بازرس کل استان بوشهر افزود:چنانچه رای پرونده به نفع صاحبان آن خودروها صادر شود مصوب شده بلافاصله وجه حاصل از این مزایده عینا به صاحبان آن خودروها بازگشت داده می‌شود و چنانچه رای قطعی قاچاق صادر شود به نفع دولت مصادره و پول به حساب دولت واریز می‌شود.