فریاد لبیک یا خامنه‌ای بوشهری‌ها در ساحل خلیج فارس
فریاد لبیک یا خامنه‌ای بوشهری‌ها در ساحل خلیج فارس

ندای استان:امروز مردم ولایت مدار و بابصیرت استان دارالحماسه بوشهر در ساحل خلیج فارس در محکومیت هنجارشکنان فریاد لبیک یا خامنه‌ای سر دادند.

به گزارش ندای استان،مردم بوشهر با شرکت در راهپیمایی لبیک یا رسول الله ، لبیک یا خامنه ای، جانم فدای ایران در حالی که پرچم جمهوری اسلامی و پارچه نوشته‌هایی در محکومین اغتشاشات اخیر در دست داشتند در مسیر بسیج مرکزی بوشهر تا میدان قدس شعار مابسیجی‌های خط رهبریم، الله اکبر، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، نهضت ما جلوه‌ای از کوثر است، پیروی از فاطمه اطهر است، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آشوبگر و حجاب ما مظهر ایمان است سردادند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این راهپیمایی با قدردانی از مردم بابصیرت و انقلابی استان بوشهر گفت: هم استانی‌ها یک ۹ دی دیگر آفریدند و با حضور با شکوه خود با بصیرت دست رد بر توطئه‌های جهان استکبار به سرکردگی امریکا، رژیم اشغالگر قدس وخودفریفتگان فریب خورده زدند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: پیام این مردم در این راهپیمایی این بود که تا زنده ایم وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و ولایت مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای هستیم.