اهدای بیش از یک میلیارد بسته تحصیلی به دانش آموزان بوشهری
اهدای بیش از یک میلیارد بسته تحصیلی به دانش آموزان بوشهری

ندای استان:همزمان با آغاز سال تحصیلی و با اجرای پویش مشق احسان بیش از یک میلیارد تومان بسته تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم و کم‌برخوردار استان بوشهر قرار گرفت.

به گزارش ندای استان،حسین معینی رئیس بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر اظهار داشت: ۲ هزار بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان محروم استان بوشهر توزیع شده است بر این اساس پویش هم‌کلاسی مهربان هم تا ۱۵ مهر در حال اجرا است و لوازم‌التحریر ایرانی و اسلامی، لباس و کفش بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان نیز با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز زیر پوشش این نهاد قرار دارند، افزود: پویش مشق مهربانی با شعار مهر پایان ندارد با هدف تأمین و تهیه وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی استان راه‌اندازی شده است.

حسین اسدی‌راد افزود: در اجرای پویش ملی مشق احسان ۶ هزار و ۳۰۰ نوشت‌افزار و کیف مدرسه به دانش‌آموزان نیازمند در نقاط مختلف استان واگذار شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر هم بیان کرد: سال گذشته حدود ۱۱ میلیارد تومان نیز در جشن عاطفه‌ها در استان جمع‌آوری شد و در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.