بوشهر استان امن کشور
بوشهر استان امن کشور

ندای استان:معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جایگاه این استان در شاخص‌های مهم امنیتی و انتظامی در سطح کشور مطلوب و از استان‌های برتر کشور است.

به گزارش ندای استان،اکبر پورات در جلسه شورای اداری استان بوشهر جایگاه این استان در شاخص‌های مهم امنیتی و انتظامی در سطح کشور را مطلوب دانست و اظهارداشت: حوزه امنیتی در استان بوشهر با وجود تهدید و آسیب‌های اجتماعی متعدد مطلوب است.

وی با اشاره به انتصابات دولتی در استان بوشهر، اعلام کرد: ۱۰۰ درصد انتصابات فرمانداران، ۹۵ درصد انتصاب معاونان فرماندار و ۹۸ درصد انتصاب بخشداران استان بوشهر در یکسال گذشته انجام شده است.

وی اضافه کرد: مشکلات صنفی مربوط به صنایع با پیگیری‌ها از سوی همه دستگاه‌ها به نحو مطلوبی مدیریت و معوقات پرداختی‌ها تقریباً حل شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر ، توجه ویژه به بخش خصوصی و مانع‌زدایی از سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی را از اقدامات دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: تسریع اجرا طرح نهضت ملی مسکن در قالب ساخت منازل و واگذاری زمین به افراد واجد شرایط ، توسعه زیر ساخت‌های استان در  حوزه های آب و برق از دیگر اقدامات در استان بوشهر است.

پورات حمایت از طرح‌های فناورانه و از شرکت‌های دانش‌بنیان از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی نفت و گاز بخش دیگری از اقدامات دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در سطح استان دانست و افزود: اجرا این برنامه‌ها نقش موثر در توسعه استان و خروج از بن بست داشته است.