ندای استان:تفاهم نامه همکاری استانداری بوشهر و بنیاد علوی برای هم افزایی فعالیت های توانمندسازی محرومین به امضا استاندار بوشهر و مدیرعامل بنیاد علوی رسید.

به گزارش ندای استان، در راستای تمرکز و هم افزایی فعالیت های توانمندسازی محرومین و اجرای الگوی آبادانی و پیشرفت منطقه ای استان بوشهر، تفاهم نامه ای بین استانداری بوشهر و بنیاد علوی امضا شد.

موضوع این تفاهم نامه همکاری در زمینه طرح های توانمندسازی محرومان، آبادانی و پیشرفت مناطق محروم با اولویت مناطق هدف بنیاد علوی در استان و برنامه ریزی، مدیریت و اجرای فعالیت های هماهنگ و موثر و جامع اشتغال و محرومیت زدایی در استان است.

این تفاهم نامه با هدف ایجاد الگوی موفق در چارچوب موضوع تفاهم نامه و تعمیم آن، استفاده از ظرفیت منابع طرفین برای هم افزایی و گسترش خدمات و تحقق تدابیر رهبر معظم انقلاب در رفع محرومیت و خدمات رسانی به مستضعفین در ۷ ماده به امضا احمد محمدی زاده استاندار بوشهر و وحید خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی رسید.

استانندار بوشهر در حاشیه امضا تفاهم نامه با مدیرعامل بنیاد علوی با تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار روستایی با استفاده از ظرفیت های موجود بنیاد علوی تاکید کرد: یکی از برنامه های جدی در استان بوشهر تلاش برای ساماندهی منابع اشتغال خرد و روستایی است.

محمدی زاده بیان کرد: تولید انرژی خورشیدی، فرآوری خرما، پرورش جلبک و سایر محصولات آبزی از جمله ظرفیت های استان بوشهر برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است که بنیاد علوی می تواند از این ظرفیت های بهره گیری کند.