آغاز واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن در شهر‌های استان
آغاز واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن در شهر‌های استان

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: تاکنون ۱۳۰ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط استان بوشهر در شهر‌های کوچک برای ساخت مسکن واگذار شده است.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای تأمین مسکن استان بوشهر که در ارتباط زنده تصویری با رئیس جمهور برگزار شد یکی از سیاست‌های اصولی در نظام اسلامی را تقسیم منابع و امکانات به صورت عادلانه بین اقشار مختلف مردم دانست و اظهار داشت: به دستور رئیس جمهور اجرای عدالت در همه سطوح جامعه در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در گذشته زمین به حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، پرورش آبزیان و تولیدی واگذار می‌شد افزود: با اجرای طرح نهضت ملی مسکن ضمن ساخت واحد‌های مسکونی به صورت آپارتمانی، واگذاری زمین به صورت انفرادی به متقاضیان در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار بوشهر از واگذاری زمین برای ساخت واحد مسکونی در قالب طرح ملی نهضت مسکن در شهر‌های کوچک استان به متراژ ۱۸۰ تا ۲۰۰ متر مربع خبر داد و گفت: در شهر‌هایی که زمین ملی برای واگذاری به اشخاص وجود داشته باشد با تغییر کاربری به مردم برای ساخت مسکن واگذار می‌شود.

محمدی‌زاده با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی برای ساخت واحد‌های مسکونی در زمین‌های واگذار شده است افزود: اکنون بیش از ۱۳۰ قطعه زمین به متقاضیان در شهر‌های مختلف استان واگذار شده و امکان واگذاری تا ۵ هزار قطعه زمین وجود دارد.