ندای استان:آمبولانس حیات وحش استان بوشهر در آئینی با حضور مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست، رونمایی شد.

به گزارش ندای استان،مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست کشور در آئین رونمایی از آمبولانس حیات وحش گفت: بی شک تمام تلاش صندوق ملی محیط زیست در جذب منابع و ایجاد حمایت از فعالیت‌های زیست محیطی صنایع در سراسر کشور است که خاستگاه این حمایت‌ها در قالب مسئولیت اجتماعی صنایع محقق می‌شود.

رضا انجم شعاع اضافه کرد: به همین دلیل تلاش گسترده‌ای در زمینه حمایت از فعالیت‌های حفاظتی در زمینه محیط زیست و تنوع زیستی شکل گرفته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز در این آیین اظهار کرد: در فعالیت‌های حفاظتی در زمینه محیط زیست و تنوع زیستی، همواره پتروشیمی مروارید از صنایع پیشرو استان بوده و همچنین این پتروشمی از حامیان حفاظت از پرندگان استان بوشهر و همچنین در حمایت از پروژه‌های درمانی و نقاهتگاهی حیات وحش نیز همواره حامی محیط زیست استان بوشهر بوده است.

فرهاد قلی نژاد تصریح کرد: ازهمین رو پیشنهاد احداث یک واحد درمان و نقاهتگاه پیشرفته برای گونه‌های مختلف حیات وحش در استان بوشهر را در همین زمینه ارائه می‌دهم.

در این برنامه رونمایی که با حمایت و همکاری پتروشیمی مروارید صورت پذیرفت، سهراب قربان، مدیرعامل پتروشیمی مروارید با ذکر اهمیت توجه به محیط زیست در فرآیندهای توسعه، از همکاری گسترده این پتروشیمی در جهت حفظ محیط زیست خبر داد و گفت: در تجهیز آمبولانس حیات وحش، به دنبال حفاظت از محیط زیست و حراست از تنوع زیستی استان بوشهر بوده‌ایم.