انشعاب‌های آب غیر شرب در استان قطع می‌شود
انشعاب‌های آب غیر شرب در استان قطع می‌شود

ندای استان:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: آبیاری مزارع، باغ و دامداری‌ها از شبکه آبرسانی ممنوع است و در این راستا قطع انشعاب آب غیر شرب در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ندای استان،ابوالحسن عالی در بررسی مشکلات آب شهرستان تنگستان با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی با مشارکت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روستا‌های محروم استان بوشهر، بیان کرد: در اجرای این طرح آب شرب روستا‌های محروم استان تقویت می‌شود.
وی با تاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی در تنگستان افزود: تکمیل طرح‌های آبرسانی در این شهرستان و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در نوار ساحلی علاوه بر برخورداری این روستا‌ها از نعمت آب شرب پایدار، آبرسانی به دیگر نقاط استان را تقویت خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی برای گذر از بحران کم آبی در استان اجرا شده است، عنوان کرد: در این زمینه اعتبارات لازم برای اجرا طرح‌های آبرسانی تخصیص یافته که این مهم نویدبخش تأمین آب پایدار در استان است.
عالی با تاکید بر اینکه آبیاری مزارع، باغ و دامداری‌ها از شبکه آبرسانی ممنوع و جرم است، اظهار کرد: خانه باغ‌ها باید از مصرف آب در عرصه آبیاری مزارع و دامداری‌ها پرهیز کنند و در این راستا قطع انشعاب آب غیر شرب در دستور کار قرار دارد.