ساخت خط انتقال آب از سد تنگ ارم دشتستان به شهر‌ها و روستا‌ها
ساخت خط انتقال آب از سد تنگ ارم دشتستان به شهر‌ها و روستا‌ها

ندای استان:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با وجود چهار میلیون مترمکعب آب در سد تنگ ارم، خط انتقال آب از این سد به شهر‌ها و روستا‌های این منطقه ساخته می‌شود.‌

به گزارش ندای استان،محمدهادی رستمیان در نشست هم اندیشی با مردم بخش ارم شهرستان دشتستان افزود:  در این هفته تیمی ۱۴ نفره  متشکل از مجموعه وزارت نیرو، آب و فاضلاب خوزستان و قرارگاه امام حسن مجبتی (ع) در بخش ارم دشتستان مستقر شدند و همه پیش بینی‌ها و تمهیدات برای ساخت خط انتقال آب در بخش ارم و احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی ذخیره آب اقدام لازم را اجرایی کردند.

وی بیان کرد: مجموعه وزارت نیرو در مناطق مختلف استان بوشهر مشغول کار هستند که برنامه‌ریزی شده تا در بخش ارم نیز در حوزه آبرسانی اقدام‌های موردنیاز عملیاتی شود.

رستمیان ادامه داد: مردم نیز باید کمک کنند تا برای معارضانی که در مسیر ساخت خط انتقال قرار دارند گره گشایی لازم صورت گیرد.

وی اظهار داشت: مهربانی، ادب و متانت از خصوصیات بارز مردم بخش ارم است که در کنار این ظرفیت باید مسائل و مشکلات آنان نیز بخوبی شناسایی و برای رفع آن تلاش شود.

رستمیان  افزود:  نگاه دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع محرومیت، توزیع عادلانه امکانات بین همه مردم در سراسر کشور است که در استان بوشهر نیز با تکیه بر همین رویکرد و با محوریت استاندار برنامه‌های متنوعی اجرایی شده است.