ندای استان: در مراسمی با حضور مسئولان، فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه معارفه شد.

به گزارش ندای استان،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران صبح یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، اظهار داشت: در قرآن برای یک فرمانده موفق دو ویژگی قدرت علمی و دانایی و توان مدیریت و دیگری توان جسمانی بیان شده است که امروز به آن نیاز داریم.

حجت الاسلام فاطمی والا افزود: قرآن را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم.

وی با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی، تاکید کرد: این شهید عزیز از لحاظ قدرت مدیریتی و جسمانی در مرتبه بالایی قرار داشت و همین ویژگی‌های ممتاز وی باعث شد که او نیروهای اسلام را فرماندهی کند.

برقراری تعامل سازنده

فرمانده جدید پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، گفت: با حفظ آمادگی توان رزمی نیروها با تمام توان از مرزهای آبی کشور دفاع کرده و در راستای منویات مقام معظم رهبری برای تقویت بنیه دفاعی تلاش می‌کنیم.

ناوسالار یکم پاسدار علیرضا احمدی افزود: برقراری تعامل سازنده با دو شهرستان دیر و کنگان که تحت پوشش این پایگاه دریایی هستند از اولویت‌های کاری ما است.

فرمانده پایگاه دریایی منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه معارفه شد

وی عنوان کرد: مردمی بودن، با مردم بودن و در کنار مردم بودن را وظیفه خود می‌دانیم و خود را از بدنه مردم جدا نمی‌بینیم.

در این آئین از تلاش‌های ناوسالاریکم پاسدار بهرام امیرنژاد تجلیل و ناوسالاریکم پاسدار علیرضا احمدی به عنوان فرمانده جدید پایگاه دریایی انصارالحسین (ع) منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شد.

  • منبع خبر : مهر