فردی که خانه‌اش در تهران باشد دغدغه ورزش خارگ را ندارد
فردی که خانه‌اش در تهران باشد دغدغه ورزش خارگ را ندارد

ندای استان:امام جمعه خارگ گفت: از نظر مالی وضعیت خوبی داریم اما این پول و هزینه‌ها برای ورزش نیست چرا این همه پول در ورزش هزینه نمی‌شود، دلیلش مشخص است که آن افرادی دغدغه ورزش و جوانان را ندارند خانه آن‌ها در تهران بوده و مشخص است که برایشان مهم نیست.

به گزارش ندای استان،حجت الاسلام موسی کمالی امام جمعه خارگ در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر درباره وضعیت موجود جزیره خارگ و نگاه به ورزش این منطقه مهم ابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت: ورزش و به خصوص فوتبال در جزیره مهم خارگ با بی‌توجهی شدید مواجه شده است و من به عنوان عضوی از مردم نجیب و مهربان اینجا این گلایه را مطرح می‌کنم که شرکت‌های مهمی نفتی مستقر در خارگ برای یک بار هم که شده هر امضا یا حضوری که در این منطقه دارند را به عنوان یک بوشهری و خارگی انجام دهند تا اندکی از مشکلات مردم حل شود.

وی خواستار توجه بیشتر و بهتر شرکت‌های نفتی به مردم و ورزشکاران این جزیره شد و افزود: برگزاری جلسات کارشناسی و پیگیری حق مردم و ورزشکاران از اولویت‌های من بوده است؛ در کرمان برای تیم‌ها هزینه می‌شود اما مالیات شرکت‌های نفتی ما چرا در خارگ هزینه نشود.

امام جمعه خارگ گفت: متاسفانه این نوع نگاه و تلاش را در استان بوشهر پیرامون ورزش نمی‌بینم و به همین دلیل وضع ورزش ما به این روزها افتاده است.

کمالی ادامه داد: از نظر مالی وضعیت خوبی داریم اما این پول و هزینه‌ها برای ورزش نیست چرا این همه پول در ورزش هزینه نمی‌شود، دلیلش مشخص است که آن افرادی دغدغه ورزش و جوانان را ندارند خانه آن‌ها در تهران بوده و مشخص است که برایشان مهم نیست.

وی بیان داشت: این مطالبات باید مردمی و منطقی باشد تا این تفکرات عوض شود؛ متاسفانه حرف‌های ما برای یکدیگر بوده و بیشتر منتقد یکدیگر است اما باید وقتی مقابل مسؤول می‌نشینیم باید نقدها را آنجا مطرح کنیم نه مقابل آن‌ها فقط تعریف و تمجید کنیم. پتانسیل فوتبال در استان بوشهر بسیار زیاد است اما متاسفانه در وضعیت خوبی قرار نداریم که جای تاسف دارد.

امام جمعه خارگ گفت: وقتی مسؤول نفتی یا گازی ما بومی نباشد وضعیت همین است که می‌بینیم و جوانان استان هم باید غصه بخورند.

وی با بیان اینکه باید درخواست اهالی ورزش مورد توجه قرار بگیرد گفت: کجای کشور آب جیره‌بندی است که در جزیره خارگ این اتفاق رخ می‌دهد، آیا حق مردم خارگ باید این باشد. خبر دارم که دوستان در حال پیگیری هستند اما باید سرعت خدمات به مردم بیشتر شود.