راهپیمایی روز قدس در استان بوشهر برگزار شد+تصویر
راهپیمایی روز قدس در استان بوشهر برگزار شد+تصویر

ندای استان: مردم روزه‌دار بوشهری با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی حمایت خود را از مبارزات فلسطینی‌ها و محکوم کردن جنایات کودک‌کشان صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش ندای استان،در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در جای جای استان بوشهر، مردم استعمارستیز و ضد استکبار حماسه دیگری در حمایت از ملت مظلوم و ستم‌دیده خلق کردند.

بوشهری‌ها در کنار خلیج‌ فارس با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با تأکید بر تداوم مبارزه با رژیم صهیونیستی حمایت بی‌دریغ خود را از مبارزان فلسطینی اعلام کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بوشهر از مسجد توحید در مسیر خیابان امام خمینی(ره) آغاز شده که تا مصلا جمعه این شهر ادامه دارد.

این مراسم باشکوه که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، امام جمعه بوشهر، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح، زن و مرد، جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف برگزار شده است، شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، قدس تبلور شکوه دین است /  جلوه‌گر عزت مسلمین است، قدس نوید عشق و آبادی است /  پیام حُریت و آزادی است، رژیم صهیونیستی، جرثومه فساد است /  آزادی فلسطین، مرهون اتحاد است، هیهات منا الذله شعار مسلمین شد / نابودی اسرائیل، بر مردمان یقین شد، شعار روزه‌داران، نابودی اسرائیل / خواسته هر مسلمان، نابودی اسرائیل و پیام قرآن ما، وحدت مسلمین است / آزادی فلسطین، شعار مسلمین است ضمن تأکید بر اتحاد مسلمانان برای نابودی رژیم صهیونیستی جنایات اسرائیلی‌های غاصب را محکوم کردند.