تغییر استاندار بوشهر شایعه است
تغییر استاندار بوشهر شایعه است

ندای استان:محمد تقی ایرانی گفته: این موضوعات صحت نداشته، بویژه در مورد محمدی زاده استاندار دلسوز و انقلابی بوشهر که با تمام وجود شبانه روز در تلاش برای خدمت به مردم است.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، محمد تقی ایرانی در خصوص برخی گمانه زنی‌های رسانه‌ای در فضای مجازی مبنی بر تغییر و جابجایی در دولت خصوصاً تغییر استانداران گفت: با توجه به اظهار نظر وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه مقابله با کرونا درباره تغییر استانداران موضوعاتی که درباره تغییر استانداران مطرح می‌شود تکذیب می‌شود.

وی اضافه کرد: استانداران با قدرت مشغول فعالیت هستند و گواهی می‌دهم که شبانه روز ندارند گفتن این صحبت‌ها در فضای مجازی هیچ کمکی برای بهبودی وضعیت کشور ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر به تاسی از مواضع وزیر کشور بیان کرد: این دست از موضوعات مطرح شده در فضای مجازی صحت نداشته بویژه در مورد محمدی زاده استاندار دلسوز و انقلابی بوشهر که با تمام وجود شبانه روز در تلاش برای خدمت به مردم شریف استان بوشهر است کاملاً بی اساس است.

وی تاکید کرد: از اهالی رسانه درخواست می‌شود با اطلاع رسانی موثق فضای خدمت رسانی را برای استان فراهم کنند و از دامن زدن به شایعات بی اساس خودداری کنند.

گفتنی است محمدی زاده از مهرماه سال گذشته از سوی دولت سیزدهم به عنوان استاندار بوشهر منصوب شد.