برطرف شدن مشکل آب شهرستان‌های جنوبی با اجرای طرح‌های آبرسانی
برطرف شدن مشکل آب شهرستان‌های جنوبی با اجرای طرح‌های آبرسانی

ندای استان:سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: برطرف شدن مشکل آب آشامیدنی شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار دارد.

به گزارش ندای استان،ابوالحسن عالی افزود: در این راستا طرح‌های نوسازی و اصلاح خطوط انتقال و شبکه توزیع فرسوده، ساخت مخازن تعادلی و ذخیره آب در بخش ساحلی دمیگز و روستا‌های آبدان، ساخت آب‌شیرین‌کن ۳ هزار متر مکعبی، اجرای خطوط شبکه توزیع آب دیر و حفر، تجهیز وکف شکنی چاه‌های آب آشامیدنی در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه با تکمیل این طرح ها، پایداری در تامین و توزیع آب در شهرستان دیر ارتقا می‌یابد اظهار داشت: حل مشکلات آب آشامیدنی مردم در شهرستان‌های حوزه جنوبی استان در اولویت برنامه‌های شرکت آبفا قرار دارد و در این راستا طرح‌های مهمی در دست اجرا است که با تکمیل آن‌ها وضعیت آبرسانی بهبود می‌یابد.

عالی بهبود مدیریت توزیع، کاهش هدررفت آب، برخورد با انشعابات غیر مجاز و اجرای طرح‌هایی در راستای ارتقا و بهبود پایداری در تامین آب شهرستان دیر را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مدیریت مصرف، صرفه‌جویی و رعایت الگوی مصرف آب در جلوگیری بحران و تنش آبی باید در دستور کار همه مشترکین آب قرار گیرد.

وی اضافه کرد: پرداخت به موقع قبض‌های آب بها می‌تواند یاری‌رسان شرکت آبفا در حل مشکلات آبی و افزایش رضایت عمومی از خدمات شرکت آبفا در این شهرستان باشد.