کشف ۱۰۰ درصد جرایم خشن در گناوه
کشف ۱۰۰ درصد جرایم خشن در گناوه

ندای استان:فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گناوه گفت: با تلاش‌های صورت گرفته به‌همت کاراگاهان پلیس آگاهی ۱۰۰ درصد جرائم خشن در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ندای استان،سرهنگ حسین احمدی در نشست با خبرنگاران بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط کاراگاهان پلیس اگاهی و دایره تجسس کلانتری و سایر پاسگا‌های تابعه مجموع ۸۸ درصد از سرقت‌ها در شهرستان منجر به کشف شده که نسبت به سال گذشته ۳ درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

او گفت: در جرایم خشن ۱۰۰ درصد از جرایم خشن منجر به کشف شده که تعدادی از کشفیات مربوط به سنوات قبل بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گناوه عنوان کرد: در زمینه کاهش وقوع سرقت ۳۲درصد، کیف قاپی ۵۷ در صد، سرقت اتومبیل ۴۴ درصد، سرقت مغازه ۳۲ درصد، و سرقت منزل ۱۲ درصد کاهش جرم داشته ایم.

احمدی ادامه داد: با توجه به پیشگیری از جرایم و اسیب‌های اجتماعی، اموزش همگانی در این خصوص به طور جدی مورد توجه پلیس هست و ۳۲۰ پیام اموزشی با موضوعات فضای مجازی، فرهنگ ترافیک، پیشگیری از سرقت، پیشگیری از اعتیاد، مهارت زندگی و … در شبکه‌های اجتماعی مجازی و همچنین نصب بیش از ۱۰ بنر در سطح شهر گواه بر این ادعا میباشد.

او افزود: پلیس امادگی کامل برای خدمت رسانی به شهروندان و مسافرین را در ایام نوروز ۱۴۰۱ در ایجاد تامین امنیت دارد و با اسقرار ۱۲ کانکس ایستگاه پلیس در سطح شهر به تامین امنیت در ایام نورز خواهد پرداخت