۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان بوشهر ابلاغ شد
۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان بوشهر ابلاغ شد

ندای استان:مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر گفت: ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای تسریع در روند اجرایی طرح‌ها به استان ابلاغ شده که بین شهرستان‌ها برای تسریع در تکمیل طرح‌ها تخصیص می‌یابد.

به گزارش ندای استان،رسول زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا بیان اینکه پرداخت اعتبارات به ۲ صورت نقدینگی و اسناد خزانه اسلامی انجام می‌شود اظهار داشت: این اعتبارات در اختیارات دستگاه‌های مختلف اجرایی برای هزینه کرد در اجرا طرح‌ها قرار گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام اعتبارات تخصیص یافته به دستگاه‌ها سال گذشته جذب شده است تصریح کرد: نقدینگی که به حساب دستگاه‌های اجرایی واریز شده تمام جذب شده و هیچ رقمی به خزانه برگشت نشده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان در سال گذشته را ۸۸۴ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: از این میزان ۲۱۸ میلیارد تومان پرداخت نقدی به دستگاه‌ها بود که همه آنها جذب و پرداخت شد و هیچ مبلغی برگشت داده نشد.

زارعی از ابلاغ اعتبارات عمرانی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای تسریع در روند اجرایی طرح‌ها به استان ابلاغ شده که بر اساس تصمیم‌گیری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بین شهرستان‌ها و طرح‌ها تخصیص می‌یابد.

وی با بیان اینکه این اعتبارات بیشتر برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی شهرستان‌های ۱۰ گانه استان تخصیص یافته است افزود: اعتبارات یاد شده برای تکمیل پروژه‌ها در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم پرداخت شده و به‌زودی خبرهای مهمی در عرصه افتتاح پروژه‌ها برای حل مشکلات اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر بیان کرد: مسئولان پیگیر تسریع پروژه‌های عمرانی و تکمیل آنها هستند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.