سهمیه ۵۴۵ نفری بوشهر در استخدام آموزش و پرورش
سهمیه ۵۴۵ نفری بوشهر در استخدام آموزش و پرورش

ندای استان:مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سهمیه آموزش و پرورش استان در آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی ۵۴۵ نفر است.

به گزارش ندای استان،حمدالله اژدری افزود: بیشترین تعداد جذب در دوره ابتدایی با ۲۱۰ نفر به عنوان آموزگار است.

وی گفت: شرکت کنندگان در سه سهمیه، آزاد که شامل همه افراد متقاضی، سهمیه خاص ایثارگران، و سهمیه ۳ درصدی مربوط به معلولین می‌توانند در این آزمون حضور پیدا کنند.

اژدری بیان داشت: شرط سنی برای متقاضیان با مدرک لیسانس ۳۶ سال، فوق لیسانس تا ۴۰ سال، دکترا تا ۴۵ سال و افرادی که به عنوان استادکار با مدرک فوق دیپلم جذب می‌شوند تا ۳۰ سال است.

وی گفت: افرادی که متاهل و دارای فرزند هستند براساس قانون و با هدف حمایت از خانواده به ازاء هر فرزند و تاهل یک سال به شرط سنی آن‌ها افزوده می‌شود و آقایانی که خدمت سربازی را سپری کرده اند نیز این سنوات به سن آن‌ها اضاف می‌شود.

اژدری افزود: کارکنانی که با عناوین شرکتی یا قراردادی در سازمان‌ها و ادارات دولتی مشغول به کار بودند با ارائه سابقه بیمه به شرط سنی آن‌ها افزوده می‌شود.

وی گفت: مدرک تحصیلی نیز باید آن چیزی باشد که در دفترچه ثبت نام عنوان شده که یک فرصت ۳ ماهه برای دانشجویان تعیین شده تا دوم خرداد ۱۴۰۱ مدرک خود را ارائه دهند.

اژدری با بیان اینکه برای استفاده از سهمیه بومی دو شرط نیاز است افزود: فرد باید متولد آن شهرستان بوده یا مدت ۱۰ سال در منطقه سکونت داشته و این سکونت ادامه داشته باشد.

بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر در بخش‌های اداری و آموزشی، آموزش و پرورش مشغول به کار هستند که ۱۳ هزار نفر آن‌ها معلم هستند.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما