صدها طرح روی زمین مانده در شهرداری استان بوشهر
صدها طرح روی زمین مانده در شهرداری استان بوشهر

ندای استان:رستم پور گفت: در ۸ سال گذشته میزان رشد سرمایه‌گذاری در همه شهرداری‌ها منفی شده است؛ این، یعنی رکود و معطل کردن و چشم انتظار شدن شهرداری، و این رویه باید تغییر کند.

به گزارش ندای استان،هوشنگ رستم ‎پور شهیدی گفت: اکنون صد‌ها طرح در شهرداری‌های استان روی زمین است و ممکن است این تعداد تا پایان سال افزایش یابد.

به گفته او، تکمیل خیلی از این طرح‌ها برای شهرداری امکان پذیر نیست و نیاز است تا شرایطی فراهم شود تا مردم در اجرای طرح‌ها مشارکت کنند.

مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری بوشهر گفت: در ۸ سال گذشته میزان رشد سرمایه‌گذاری در همه شهرداری‌ها منفی شده است؛ این، یعنی رکود و معطل کردن و چشم انتظار شدن شهرداری، و این رویه باید تغییر کند.

رستم‌پور شهیدی می‌گوید: بودجه شهرداری‌ها دارای اصولی است که یکی از مهم‌ترین اصول در بخش درآمدی، تحقق پذیری و شفافیت بودجه است.

او معتقد است درآمد‌های بودجه سال ۱۴۰۰ تحقق پذیر نیست.

مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری بوشهر گفت: شهرداری‌های ۴۰ گانه استان بوشهر باید به گونه‌ای عمل کنند که رضایتمندی مردم از خدمات شهری افزایش یابد و در این مسیر نباید از هیچ تلاشی فروگذار شود.

رستم‌پور شهیدی گفت: شهرداری‌های استان باید بر اساس منابع اقتصاد شهری و اندیشه کارآمد، اداره شود و اگر هم‌افزایی شهرداران و اعضای شورا با مردم شکل گیرد، کار‌ها با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.