دو سامانه بارشی در راه بوشهر
دو سامانه بارشی در راه بوشهر

ندای استان:هواشناسی بوشهر پیش‌بینی کرد: از فردا تا اوایل هفته آینده استان تحت تاثیر دو سامانه بارشی قرار می‌گیرد.

به گزارش ندای استان،معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت امروز با عبور موجی کم دامنه از تراز میانی جو با افزایش پوشش ابر، وقوع بارش‌های پراکنده باران در روز سه شنبه در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.
زهرا راستگو افزود: همچنین از روز جمعه سامانه بارشی دیگری وارد استان می‌شود که تا روز یکشنبه به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در این مدت بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش تند باد بر روی دریا و در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
وی به وضعیت جوی و دریایی استان تا فردا اشاره و بیان کرد: آسمان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، افزایش ابر و مه صبحگاهی و فردا در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران و گاهی رعدوبرق خواهد بود.
معاون پیش‌بینی هواشناسی بوشهر ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و فردا گاهی  تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول ۰۰:۴۸ دقیقه بامداد، جزر اول دریا ساعت ۰۷:۴۱، مد دوم دریا ساعت ۱۴:۵۵ و جزر دوم ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه خواهد بود.