دما در شمال و جنوب بوشهر به ۴ درجه رسید
دما در شمال و جنوب بوشهر به ۴ درجه رسید

ندای استان: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ادامه شرایط کاهشی دمای هوا در این استان، دمای هوا در بهرگان (شهرستان دیلم) و جم به چهار درجه سانتیگراد رسید.

به گزارش ندای استان،پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بوشهر و دیلم دمای ۷درجه، برازجان ۸ درجه و شهرهای اهرم، گناوه، خورموج و عسلویه نیز دمای ۹ درجه را تجربه کردند.

وی بیان کرد: پیش‌بینی شده شرایط کاهش دمایی در استان بوشهر ظرف روزهای آینده نیز تداوم داشته باشد.

مساعدی ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اواسط هفته آینده دریا به طور نسب آرام باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: در ۲۴ ساعت آینده غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان بوشهر است.

مساعدی ادامه داد: در این مدت آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی همراه با غبار محلی و در برخی از نقاط با مه صبحگاهی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۴ کیلومتر درساعت پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در این مدت ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ و در سواحل جنوبی گاهی ۱۲۰سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۰۵، مد اول ساعت ۱۲:۳۴، جزر دوم ساعت ۱۷:۲۱ و مد دوم ساعت ۲۳:۰۹ خواهد بود.